vrijdag 19 mei 2017

Blog Hop Stamp Impressions / Creations by Jolan

Hey hallo welkom bij weer een nieuwe blog hop van de Internationale groep "Stamp Impressions". Het onderwerp voor deze blog hop was: Mijn favoriete nieuwe product uit de nieuwe Stampin'Up catalogus 2017-2019". Daar hoefde ik dus niet lang over na te denken.....

Hey Hi and welcome to new blog hop of the international group "Stamp Impressions". The topic for this blog hop was: my favorite new product from the new Stampin'Up catalog ".
I did not need to think about that very long ....


Het is de nieuwe stempel met bijbehorende pons Daisy Delight op bladzijde 127. De mogelijkheden zijn enorm en je zult zeer zeker heel veel voorbeelden hier op mijn blog van gaan zien.

It's the new stamp with corresponding punch Daisy Delight on page 127. The possibilities are huge and you'll certainly see very a lot examples here on my blog.

















Voor deze gelegenheid maakte ik een doosje om de Dove Body spray in te verpakken. Deze had ik speciaal voor moederdag gemaakt. Ik gebruikte voor de basis de nieuwe kleur Fresh Fig. Voor de deksel nam ik een half vel van het nieuwe design papier Fresh Florals. Geweldig hoe dat weer allemaal perfect bij elkaar past. Zelfs de nieuwe Bitty Bows van blz 197 passen hier perfect bij.

For this occasion I made a box to the Dove Body spray. This I had made especially for mother's day last weekend. I used for the base the new color Fresh Fig. For the lid I took a half sheet of paper from the new design paper Fresh Florals. Great how it all fits together perfectly. Even the new Bitty Bows of pages 197 fits perfectly.







Klik op het you-tube filmpje en ik laat je zien hoe ik dit doosje en Margrietjes maakte! Abonneer je op mijn kanaal om niks te missen......
Click below and I will show you how I made this box and the beautiful Daisies!
Subscribe to my channel so you will not miss anything.....



Hop heen en weer door onderstaande buttons te gebruiken!
Klik snel door naar het volgende blog van Babs


Als het goed is ben je hier gekomen via het blog van Eva



Manuela
Sigird
Martina M.
Eva
Jolan
Babs
Beate
Yvonne
Martina D.


Alle gebruikte materialen zijn vanaf 1 juni te bestellen via creationsbyjolan@gmail.com Ik verzorg graag je Stampin'Up bestelling.
Boven de 75,- wordt het gratis verzonden via Kiala. Iedere klant krijgt een klein kadootje en de punten kun je in het spaarsysteem bijschrijven.
Vanaf 200,- krijg je gratis Hostess credit die je kunt besteden in de nieuwe catalogus.

VRAAG DE NIEUWE CATAOGUS AAN VIA: CREATIONSBYJOLAN@GMAIL.COM

tot snel groetjes Jolan

7 opmerkingen:

Sigrids kreative ART zei

I love this box. Beautiful
Sigrid

rosa Mädchen zei

Very beautiful box. Thanks for the video tutorial.
Babs

Anoniem zei

Perfect - you used the punch - I used the stamp set - hope now, that our customers know, how lovely the hole set is :-D
Beate

The Creative Teacup - Yvonne Spikmans - Van Bruggen zei

Wat een mooie doosjes Jolan! Echt iets voor jou ;)
De set is geweldig mooi, moet er ook gauw mee aan de slag..
Fijn weekend! Groetjes, Yvonne

Martina zei

What a nice box! I don´t know if I really like the daisy-bundle yet....
Martina

melomakes.blogspot.co.at zei

I like your box with this wonderful margarits...
Best regards..Manuela

bastelengel zei

Gorgeous Daisy Boxes! Very lovely.
Eva