maandag 15 mei 2017

Stampin'Up Fresh Florals design paper moederdag parfum doosje / creations by Jolan




Goedemorgen op deze heerlijke dinsdag morgen. De zon schijnt en de temperatuur is perfect buiten. Zoals ik jullie gisteren al op mijn Facebook pagina had laten zien had ik voor Moederdag een aantal SUper leuke doosjes gemaakt waarbij ik het nieuwe Stampin'Up Fresh Florals dsp gebruikt had. Echt zulk mooi papier dat hadden jullie al wel begrepen denk ik ......

Ik had voor haar een flesje parfum gekocht maar vond het zo saai om dat in de folie te verpakken. Dus ik heb ik de maten opgemeten en het doosje een halve centimeter groter gemaakt. Je kunt dit op alle doosjes toepassen het principe blijft hetzelfde. Ik heb de nieuwe InColor 2017-2019 Powder Pink gebruikt als basis. Het nieuwe designer papier past hier perfect bij zoals jullie zien. Wisten jullie dat er een nieuwe label pons bij is gekomen in de nieuwe catalogus? Het is de Pretty Label je vind hem op bladzijde 207. Natuurlijk hoort daar een stempel bij. De Label Me Pretty deze vind je op bladzijde 27.

Ik heb eventjes ook een close up gemaakt van het labeltje wat ik geponst had in zwart en de tekst had ik in de nieuwe kleur Powder Pink gestempeld. Er onder zit in dezelfde kleur een strikje dat heet Bitty Bows en zijn in de nieuwe kleuren van 2017-2019


Klik op het filmpje hieronder daar laat ik je zien hoe ik het doosje gemaakt heb.



Alle gebruikte materialen zijn te bestellen via creationsbyjolan@gmail.com
Wil je iets weten stuur dan ook gerust een mailtje naar het zelfde emailadres.

Tot snel groetjes Jolan

Geen opmerkingen: