donderdag 29 juni 2017

GRATIS extra Essentials Gift Pack bij een nieuwe demonstrator / Creations by Jolan Meurs

Hey hallo,
Was je al eens demo bij Stampin'Up of overweeg je om demonstrator te worden bij Stampin'Up dan is er van 1 Juli tot en met 31 juli 2017 een EXTRA LEUKE AANBIEDING!!!!!!
Natuurlijk is er altijd de deal dat je voor 175,-€ aan producten (starterskit)  mag uitzoeken en dat je hier maar 129,-€ voor betaald. Maar stap je in, in de maand Juli dan krijg je ook nog eens gratis de super leuke Essentials Gift Pack kado ter waarde van 87,50 € .
Wat zit er nu in dat pakket:

2x Clear Block D :
Paper Snips Scissors:
SNAIL Permanent Adhesive:
Bone Folder:
Grid Paper:

Nieuwe Stempelset:  "Carols of Christmas":


Deze aanbieding is dus alleen geldig in de maand Juli en is voor iedereen ook als je al eens lid bent geweest. Deze kit wordt automatisch toegevoegd bij je starters kit (je mag hier voor uitzoeken wat je wilt)

Kom jij mijn team de "Creations Girls" versterken en ontvang jij altijd 20-25% korting op al je bestellingen. Je hoeft echt geen workshops te geven maar je kunt gewoon voor jezelf bestellen (of samen met een vriendin)
Heb je vragen hoe het precies allemaal werkt stuur me dan een mail op creationsbyjolan@gmail.com
Aanmelden kan via deze link {hier}  maar je kunt ook op de knop klikken rechts bovenaan mijn blog "Join".

Zie ik jou in mijn gezellige team?

Groetjes Jolan





Geen opmerkingen: